poniedziałek, 15 lipca 2013

decoupage 3d tradycyjny

Choć to polowa lipca i wakacje trwają w najlepsze w pracowni Nicnierobienia miejsca na siedzenie z założonymi rękoma brak:) Poniżej wieszak -jeszcze bez haczyka-w wydaniu decoupage 3D klasycznego czyli z użyciem pasty strukturalnej Decomani Volume. Już w tym tygodniu dostępny będzie tutorial z procesu twórczego więc zainteresowanych jak wieszak powstał zapraszam serdecznie, a dziś prawie gotowy wieszak-prawie bo jak wspomniałam wcześniej brakuje jeszcze stylowego metalowego haczyka


Pozdrawiam serdecznie Ewa

9 komentarzy:

mała sztuka pisze...

cudne ... pozdrawiam ciepluteńko

Deququ pisze...

Coraz bardziej podobają mi się takie efekty 3D, z zaciekawieniem obejrzę tutorial, ale w tej pracy oprócz ogólnej delikatności i wysmakowania w szczegółach, najbardziej zachwyciły mnie paseczki :)

aldi pisze...

super!!

Anonimowy pisze...

Bardzo fajny ten wieszak, ciekawa jestem jak dokładnie jest zrobiony :)

Olinta pisze...

No to trzeba pastę czym prędzej zamówić, żeby nie zostać z ręką w nocniku! Ewciu, a deseczka też do zakupienia u Ciebie? Ślicznościowa!

Mój Świat Rękodzieła pisze...

Wieszak śliczny:) Czekam z niecierpliwością na tutorial :)

Speckled fawn pisze...

Super :)) Będzie mi bardzo miło jeśli podzielisz się tym postem (albo innym;) na moim link party :D
www.speckled-fawn.blogspot.com

Edyta pisze...

Wieszak godny podziwu, bardzo mi przypadł go gustu. Pozdrawiam, Edyta.

Anna Yrsa Jaroszewicz pisze...

ciekawe:-))